08 Julai 2011

T.G.I.F

Salam Jumaat, hari sama macam hari-hari biasa pada minggu-minggu yang lepas juga,aku hanya duduk sahaja dalam pejabat ini,tiada apa yang hendak buat cuma mengadap lappy sahaja..hehe.


hari ini hendak share serba sedikit gambar teater muzikal 'Magikal' pada malam rabu lepas.Jalan cerita dia biasa sahaja iaitu berkisah pasal sekumpulan pelakon yang hendak pergi  audition di New York,kemudian ada nyanyi-nyanyi lagu-lagu dari theater dan filem2 lama hinggalah yang latest.Kisah Percintaan antara mereka segala.ada lagu dari hairspray,gLee,mamma mia,dream girls dan beberapa lagi.


Lagu yang dorang nyanyi best dengan dance yang best dan aku suka:


summer night
i need a hero
footloose
defying gravity
jai ho
dream girls
one night only
don't stop believing
mamma mia
dancing queen


ada lagi tapi malas nak type,ada dalam lebih kurang 33 buah lagu semuanya.Rating yang aku boleh bagi hanya 6/10.kira okla teater ni.tapi tiket dia agak mahal,mungkin produksi luar negara kot, tu yang jadi mahal.dari segi prop semua cantik dan aku suka ditambah dengah pencahayaan yang menyerlahkan lagi setiap props diatas stage.



aku bukalah letak harapan yang tinggi sangat,jadi bila tengok,tak la kecewa sangat.Tapi kalau nak dibandingkan dengan PGL ak jauh lagi suka giler PGL.hehe.Tapi macam sesuatu yang baru bagi aku pergi tengok teater produksi luar dan dibuat di tempat yang terbuka @Amphitheater Sunway Lagoon.Sebelum ni tengok kat IB atau kt Matic je.Bagi aku produksi kita pun mempunyai kualiti yang tersendiri malah ada yang lebih bagus dari produksi luar,itu bagi pandangan aku la.


lain kali nk plan g mandi manda la plak..hehe


thanks korang sudi teman ak..:p

sempat lg posing..hehe


.::sebelum masuk::.



susunan seats



langit masih cerah..


before show


Add caption






yeahh lompat...


dream girls

last song 



p/s: bila la berpeluang nk g mandi manda kt sunway lagoon plak.?tq wan n ozai cz sudi teman tengok teater ni..tiket free kan,mestila korang nk..jimat katanya..hehe..

Tiada ulasan: